30 maj

så, tänkte bara dra ett snabbt inlägg nu. är ledig idag, torsdag och fredag, och det är askönt! och några saker som jag MÅSTE göra idag är att städa mitt rum, turismuppgift, engelskauppgift och bilduppgifter. och om jag får tid över ska jag göra några svenskauppgifter också, vilket inte kommer att hända tror jag haha! ska ut en sväng runt golfbanan och leta efter min katt som har vart borta i två dagar! jaa jag vet att det bara är två dagar, men man vet aldrig vad som kan ha hänt liksom hahaha! sen kanske jag och min syster skulle cykla in till torshälla och köpa ben and jerrys men det kommer nog inte hända för jag försökte slänga en fjärrkontrol på henne idag men missade och träffade väggen så det blev ett litet 'hål' och pappa blev arg, smart jag är. 

och inlägget blev inte så jätte snabbt, eller kort, eller w/e
jag skrev ett inlägg i alla fall..

Comments:
Postat av: Anonym

haha klant! :D <3

2011-05-30 @ 16:56:57
URL: http://emmmanj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback