Updates

Okej jag erkänner. jag har helt glömt bort bloggen! så nu kommer några uppdateringar om vad som har hänt sen sist:

jag har haft fullt upp med alla mina rester i skolan
vi åkte till västerås med klassen och fick massa blåmärken och träningsverk ifrån arosfortet
var på gökstens skolavslutning som faktiskt var helt super, om man bortser från alla småbarn som sjöng och rekotrn som pratade i typ en halvtimme...
jag har själv haft skolavslutning 
gick ut ettan med ig i svenska, inte så ok..
har vart hos tandläkarn som säger att jag kanske kan få tandställning eller nåt, igen.
det har regnat nästan hela jävla veckan.

sååå, nu kommer jag nog vara lite mer aktiv här, eftersom skolan är slut. fast har ändå några uppgifter kvar i svenska som jag ska göra till vi börjar tvåan. alltså jag fattar inte varför jag är så dålig just nu haha...

Comments:

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback