Sunday

imorgon är det skola och jag vill verkligen inteeee! har matteprov och det suger. men jag har i alla fall sovmorgon (en timme...) vilket är ganska nice antar jag? jaja. i lördags var jag i sthlm med hanna och mathilda. tog tåget vid tio dit och fem tåget hem. såg sean banan där! hahah vi är så coola! fick hem en väska från hm, en skjorta från topshop och ett par jeans från weekday. de gick på över 1100 + maten :o inte ok!! ja men nu ska jag i alla fall fixa mina naglar (och plugga men det kommer jag nog glömma bort..) OCH NU BÖRJAR EN SAK PÅ FEMMAN! (damp) ska se det sen laddar jag upp bilder från sthlm!

xxxxxx

Comments:
Postat av: Jasmine

Vad kollade du på på 5:an :P? Var det No ordinary Family (A)? Isf kollade jag också på det :P

2011-01-30 @ 22:32:27
URL: http://jasminealice.blogg.se/
Postat av: Jasmine

¨Hehe jag med, det är jättebra ju :D

2011-01-30 @ 22:40:47
URL: http://jasminealice.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback